Vååååååår

Idag har solen skinit (säger man så, skinit!?) heeeeela dagen! Termometern utanför fönstret visade 10 plusgrader så Linkan och jag begav oss ut på en promenad vid 1-tiden. Först upp till Richard med några lunchmackor och sen viadre bort från byn. Vi hamnade tillslut på Moccas 'uteserverning' och hinkade i oss några liter vatten! Så himla härligt väder =) Vi strosade runt lite i byn med alla Bergen-turister och sen gick vi hem till Alpin. Kristoffer ringde och sa att han gärna ville ta mitt kvällspass i baren så jag var snäll och gav det till honom mot en ledig lkväll =) Ganska nice att vara helt ledig när det är så fint väder.

Nu blir det Sofias med Richard och Angelica! Jag vet pappa, vi äter ute mycket, men det sjuka är att med våra rabatter så lönar det sig att äta ute istället för att laga mat hemma för all mat är svindyr, speciellt frukt och grönsaker. Också har mamma berättat hur galet fort hon körde i helgen, och det var ingen nyhet direkt!




Söta Linn i vårsolen


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej!

Vad härligt det låter med sol.

Här i Östergötland är det dåligt med den varan, men

vi går mot ljusare tider iaf.

Betr. "skinit" är det helt rätt: skina, sken, skinit

och jag har tom kollat i SAOL, eftersom Du ställde frågan. Har Du kollat Ditt konto om det kommit in

någon 1/2-års-peng.

Må så gott!

Kram.

2010-03-04 @ 10:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0