Två härliga dagar!

Attans, jag skrev just ett superlångt inlägg men råkade trycka på en rackarns liten knapp så allt försvann. Får försöka komma ihåg allt igen!


Nu har jag i vilket fall varit ledig två dagar och det har varit såååå skönt! Helgen på jobbet var lugn: i fredags gick alla andra hem vid 1 vilket resulterade i att jag fick stänga ensam och kom hem vid halv tre =tidigt! Lördagen var lite mer att göra, jag gick vid 1 och då blev det en liten sväng ner på Recepten. Konstig känsla att vara där när det är så mycket folk eftersom att vi vanligtvis jobbar på helgkvällarna! I söndags var jag ute i backen med Angelica och hennes syster Anna som varit på besök. Efter det åkte vi hem och åt grillad korv som After ski, riktigt mysigt faktiskt, nästan lite Alp-känsla =) På kvällen var vi på Brasseriet och åt med Richard och Linn. Det var Veronicas sista kväll där nere så vi kände att vi fick fira det lite extra!
Igår lagade vi till en stor brunch som vi satt och smaskade på länge och väl. Efter det så begav jag mig till solariet med Linn i hopp om att få lite färg. När richard kom hem från jobbet tog vi en långpromenad och lagade sen middag tillsammans.

Idag blir det jobb 12.30-18 och sedan hem till Veronicas nya lya med Emma för middag och skvaller :) Resten av veckan består av jobb, jobb och åter jobb. Jag jobbar kväll onsdag och torsdag och sedan hela dagarna fredag & lördag. Har inte riktigt koll på när jag är ledig nästa gång, men jag gissar att det är måndag!

Tyvärr har jag inga bilder att visa er eftersom att Rillan har min dator på jobbet så jag får bjuda på en gammal promenadbild istället.


Farmor: jag har bytt bank i Sverige och har Nordea nu, om du inte redan sett kontonumret så smsar jag det till dig senare!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej!

Mycket mat verkar det att bli, men, men äta bör man annars.........man.

Har mamma talat om för dig att den gamla blyfoten återuppstod i lördags fm, 50 mil på mindra än tre (3) timmar.

Du/Ni verkar trivas ganska bra, men det går väl som med allt annat, upp och ned.

Hur är det med snötillgången, under vår vecka i Matrei blev det lite si och så med den varan men det kom ca 50 cm fredag/lördag när vi åkte hem. Måns Ekström var ju kvar till lördag em och han berättade att skidåkningen på lördagen hade varit fullständigt kanoooon.

Nu är det snart bara 1 månad kvar tills dess att vi ses igen.

P/K

2010-03-02 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0