Migränbarn

Jag har gått och blivit ett migränbarn på senare tid (om man nu kan kalla sig barn när man är 20?!) Tre gånger senaste veckan har jag drabbats och det är inte skoj mina vänner. Igår var det tom så illa att jag fick stanna hemma. Inget jobb för mig alltså! Idag känns det dock betydligt bättre, det kanske inte var så fel att vara hemma trots allt!
Idag har Richard och Björn varit tillbaka i Sudndalen där vi var häromdagen. Då såg det ut såhär:


Richard skulle tvunget ha med mig ut off pist och det slutade sådär.



Såhär ser veckan ut (för er som finner det underhållande att veta):

Söndag-måndag: LEDIG!!! Ut i backen och lite fest står på schemat =)
Tisdag: Jobb 18-stängning
Onsdag: Jobb 12.30-18
Torsdag: LEDIG, Pubquiz på Recepten
Fredag-lördag: Jobb så in i helvete (förlåt farmor)
Söndag: LEDIG!!!!


Nu har vi bara 25 dagar kvar, but who's counting right?!

Kommentarer
Postat av: mamma

oj då, inte kul med migrän. Så fort du känner huvudvärken komma får du börja ta tabletter, det är nog bästa sättet att stoppa det innan värken bryter ut. Vi får ta tag i det när du kommer hem. Jag längtar verkligen till dess du kommer hem, det blir så himla mysigt att prata öga mot öga.

Pussar

2010-03-14 @ 17:59:55
Postat av: Mindy

Min husse påstår att han alltid får migrän när han har druckit för lite........ja vatten alltså!

2010-03-14 @ 21:51:46
Postat av: Farmor

Har inga kommentarer till Din migrän. Huvudvärk

är något jag inte har haft, men det behöver ju inte vara migrän! Det blir nog bättre, när Du kommer hem

till lite mer strukturerade förhållanden. Du har ju haft lite konstiga arbetstider i Geilo. Kramar.

2010-03-15 @ 12:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0