Long time no see (sea)

Sjukt länge sedan jag bloggade nu insåg jag nyss. Livet i Geilo har flutit på bra, jag har varit ledig sen i onsdags och jobbar inte förrän på torsdag! Just nu befinner jag mig i Bergen med Angelica och Linn för en sista tjej-tripp innan hemresa. I lördags åkte jag och Ankan till Sandefjord för att hämta Siiri, Linda och Josefine som kom från Paris och då passade vi på att shoppa lite :) Jag hittade en superfin klänning från HM garden collection men tyvärr fick jag med mig fel storlek hem så dne åkte med till Bergen för storleksbyte. Så nu har jag en superfin sommarklänning i rätt storlek. Tidigare i veckan läste jag på Babbas blogg att hon ville ha en likadan men att hennes storlek var slut så jag har köpt med mig en till henne också, som hon får när vi kommer hem om en vecka. Och tack vare Babba så har mitt läsarantal stigit med ungefär 200% =) Tack Babybabbs, och varsågod för klänningen :)

Idag har vi varit ute och shoppat lite (shoppingen i Bergen suger) och nu ska vi göra oss i ordning och så ut och käka!

Skål från 564an =)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Äntligen ett livstecken. Tur att Du fick rätt storlek i Bergen. Vem är Babba?

Du skall ha en trevlig påsk i Geilo, det känns väl skönt att Geilo-livet snart är över. På ett sätt kan det kanske kännas lite vemodigt också? Kamratandan har väl varit god, vad jag kan förstå.

Ha det nu så bra och vi hörs och kanske ses också framöver.

Kram från farmor

2010-03-30 @ 12:54:18
Postat av: mamma

Längtar efter Dig massor.Ha det bra de sista dagarna och hoppas att dricksen strömmar in!

Pussar från mor

2010-03-31 @ 11:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0