Jag lever

Har varken haft tid, lust eller ork att blogga de senaste dagarna! Jag har varit ledig ganska mycket denna veckan, i måndags åkte Richard och jag till Sudndalen för att testa deras skidåkning. Mycket bättre men mindre än Geilo. Enda nackdelen var att det bara fanns en enda ankarlift så man blev lite trött i fötterna :) Vi har haft hyffsat väder i veckan så några promenader har det blivit och ganska många avsnitt av One Tree Hill :) Jag har pluggat lite till högskoleprovet, kollat in enstaka kurser inför hösten och tjuvkikat lite på sistaminuen-resor till solen =)

Nu är det bara 4 veckor kvar tills vi åker hem, och det känns sååååå bra! Det jag kommer sakna är nog bara människorna. Hotellet kommer jag nog inte sakna direkt. Jag är trött på att jobba och slita som ett litet djur utan att få så mycket som ett tack för det. Den 28 mars har vi bestämt oss för att åka till Bergen en sväng. Än så länge är det bara jag och Ankan som snackat om det så vi får se vilka fler som följer med. Det kan bli skönt med en sista tjejresa innan vi åker hem!

Nu ska jag snart göra mig i ordning för jobb kl 16.30. Hoppas det blir en lugn helg....
Sjukt uppstakat inlägg, men nu vet i iaf att jag lever. Och det gör Richard också för den delen, men han bara jobbar.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej,hej. Äntligen ett livstecken. Tack. Det där med Bergen tycker jag Du skall försöka få till. Det skall vara en mycket vacker och fin gammal stad.

Skönt för Dig att Du snart får komma hem till sköna, gröna Skåne.

Ha de. Kram farmor

2010-03-12 @ 19:42:17
Postat av: Mindy

Ligger här med nosen mellan piltangenterna och väntar på mat, kyckling luktar jag att det blir. Jag får ju alltid mat långt efter alla andra(konstigt kan jag tycka).Kul att höra från dig(er).

Som vi hundar säger, full fart och nosen upp.

2010-03-12 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0