5 mars 2010

Även igår blev det en tur till gräddhyllan utanför Mocca. Denna gång med Veronica, Angelica, Malin och Camilla! Så himla skönt att kunna njuta av vårsolen, för idag är den borta igen :( Men vad gör det när jag ändå ska jobba? Kvällen igår bjöd på jobb mellan 18 & 01, sedan en tur ner på Recepten där resten av Holms-styrkan redan befann sig!


I tisdags var vi hemma hos Veronica efter jobbet och grillade på deras balkong, riktigt mysigt men ganska kallt efter ett tag! Innan dess var Verran och jag ute på lite kvällsåkning:
Skumpan på kylning

Veronica och (ICA-)Emma



Nu ska jag göra mig iordning för jobb om en timma. Det ska bli spännande att se vad denna snöiga fredag har att erbjuda, hoppas inte på en lika lugn helg som förra...
Förresten, nu är det bara 34 dagar kvar =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter inte som att det är sådär himla synd om Dig precis!!!!! Tag vara på solen och snön när Du kan, snart är Du hemma.

Hur går det med förberedelserna inför högskoleprovet?

2010-03-05 @ 13:49:47
Postat av: Farmor

Hej, det var längesedan jag läste någon blogg från Dig. Hoppas Du mår bra. Du väntar förstås bara på att det skall bli påsk, så Du får styra hemåt. Du

kanske är hemma på ferie? Skall Richard också åka hem då? Sköt om Dig och ha det bra-

Vi hörs! Kram .

2010-03-10 @ 17:58:53
Postat av: Emma

Døøh sluta nu envisas med att kalla mig ICA Emma.... Menar hur många andra Emmor hænger du med hær?? hmmmm....

2010-03-13 @ 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0