Yesterday

Igår bestämde vi oss för att lägga längdskidorna på hyllan och istället ge oss ut på lite riktig skidåkning:)
Vi fick en riktigt go dag i backen som följdes av lite solariesolning (jag var nästan genomskinliga). På kvällen var det meningen att jag skulle jobba från kl 21 men det behövdes tydligen inte så jag stannade hemma och tittade lite på Paradis Hotel/Bordell istället. Riktigt intelligensbefriande program men ack så underhållande =)

Tyvärr så vill inte blogg.se ladda upp mina bilder så ni får helt enkelt föreställa er en bild på mig och Richard ihopkurade i en värmestuga, och en bild på en mycket nöjd Richard med randig mössa och skidorna över axeln:) Kanske kan jag ladda upp dem imorgon istället! Nu ska jag gå till jobbet. Känns lite vemodigt faktiskt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0