Växtvääääärk...

Hur fanken kan man få växtvärk i benen när man är 20 år?! Borde man inte ha slutat växa då lixom? Hur som haver... Nu är jag hemma efter ännu ett 14-timmarspass, och det känns i benen vill jag lova :) Jag känner mig som 10 igen och skulle bara vilja ligga i sängen och gny efter mamma så ont gör det i smalbenen...

En sömndrucken Richards kommentar om det hela: Benhinneinflammation, grattis! Och det skulle inte förvåna mig om det kommit tillbaka...

Googles definition av växtvärk..

Kommentarer
Postat av: Mackie

Packa mammas/pappas packsäck!

Ena dagen är "plattlagg" det bästa på jorden, och nästa dag gäller bara slalom! Hur farao ska vi packa igentligen!? Men förresten är det inga problem när man har en son som jobbar i sportshoppen. Vi tar bara med en tjock plånbok så får han fixa resten, eller!

2010-01-17 @ 11:06:13
Postat av: Farmor

Hej lilla hjärtat. En kanske dum fråga: Fungerar stegräknaren även inomhus? Då skall jag faktiskt ha den på mig v. dag. Jag trodde i min enfald att man var tvungen att sträcka ut ordentligt på benen, som man gör, när man promenerar utomhus. Hoppas verkligen inte Du har benhinneinflammation! Skönt för Dig att komma hem ett tag! Lev väl! Kram.

2010-01-17 @ 12:47:04
Postat av: mamma

Man kan nog ha växtvärk även när man är 20 år, fast det heter kanske inte växtvärk. Du får som sagt titta efter nya skor här hemma Ska Du gå och klippa Dig hos Lars på Hår och Kroppsverkstan får Du boka tid, Du vet att han är busy, likaså fotvården hos Monika. Kul att du kommer hem vi längtar allihop. Puss

2010-01-17 @ 19:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0