Usch...

Just nu vill jag bara komma hem. Jag tror aldrig jag har längtat hem så mycket som jag gör nu faktiskt! Mackie och Jörgen åker hem i eftermiddag och jag är såååå sugen på att följa med dem. Men det går inte. Jag får helt enkelt hålla ut till nästa söndag då jag fått ledigt en vecka och kan åka hem. Förhoppningsvis kan Richard också byta bort sina vakter och följa med hem. Ingenting är i ordning här uppe. Man äter på sjuka tider och alldeles för sällan, man sover på sjuka tider och alldeles för lite, man tränar på tok för lite och just nu känns allting bara fel fel fel. skönt att komma hem till Friskis och kunna träna när jag vill, skönt att komma hem till ett eget kök och kunna laga egen, god mat, skönt att komma hem till min egen säng och kunna sova gott och länge.

Riktigt klagoinlägg det här men jag kände att jag behövde få skriva av mig. Jag antar att alla kommer in i en sån här period någon gång i livet och jag får helt enkelt se till att ta mig igenom den.

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla plutt, i och för sig kul att Du längtar hem, innebär ju att Du uppskattar det Du har hemma. Men som sagt, perioder man skall ta sig igenom!! Tryggt för Dig att veta att hemma alltid finns kvar i alla fall. Hoppas Rille kan hänga med, jag antar att han också längtar hem lite grann särskilt som Mackie och Jörgen reste idag.

Hoppas spark-tävlingarna går bra.

Puss och Kram

2010-01-22 @ 17:26:40
Postat av: Mindy

Skönt Matte och Husse är hemma igen.Dom ser ut att ha haft det jätte bra. Husse säger att det va roligt att åka skidor( han ser ut att väga lite mer också tycker jag )trevligt att träffa Anna och Rickard med säge dom med. När Husse tömmde bilen vaktade jag honom noga, minsta antydan att lasta i något och jag hade suttit i baksätet direkt!Husse säge att jag stavar så illa att rättstavnings programet håller på att döda hans dator, försök skriva med tassar stora som dasslock. Köp pekskärm!

2010-01-24 @ 13:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0