Urinvägsinfektion, tjohoooo...

Hurra för -30 och urinvägsinfektion. Tur att Geilo legesenter finns så att jag kunde få antibiotika snabbt. Allt som allt kostade det bara 233 kroner, tyckte själv att jag kom undan billigt!

Anyways, pubquiz på Recepten ikväll. Debut för min och Richards del. Vi kom tvåa på 13 poäng. Dock fick vi två minuspoäng för att vi var fler än fyra! Annars hade vi kommit på delad första plats :)

Imorgon blir det förhoppningsvis jobb, likadant lördag och söndag. Ledig måndag :) Nu ska vi se färdigt Ocean's Twelve som vi började titta på tidigare idag, men som vanligt somnade jag mitt i! Skönt att somna tidigt =)

Hej då alla kära!
(och alla okära också för den delen)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hoppas Du är bättre från Din urinvägsinfektion.

Det är inget roligt att ha. Jag väntar på att få se kort från i julas, men stressa inte för min skull, det var Du själv som nämnde om det i en tidigare blogg. Är det för kallt att åka skidor, kanske i backe, men på längden. har Du längdåkningsskidor?

Jag har läst om att det kommer mer och mer, norrmännen brukar ju vara mycket för att gå på tur.

Vi hörs! Ha de. Kram och hälsa till Richard.



2010-01-10 @ 12:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0