Tack før maten mormor...

Ikvæll har vi ætit mormors køttfærsås till middag. Den var så fruktansvært god så jag  minns inte nær jag ætit något så gott.

Førøvrigt så har vi inget internet på Alpin just nu. Dærfør har det varit lite torrt med inlægg senaste två dagarna! Igår var jag ledig och var først på Cafè Mocca med Angelica och åt frukost, på kvællen var jag och trænade, spin/styrke, och sedan åt jag på Brasseriet med Angelica och Linn. Spinningpasset tænkte jag recsensera i ett annat inlægg, det kommer behøvas en hel del plats till det næmnligen! =) Titta in om någong dag eller så så ska ni får er lite rolig læsning igen :)

På søndag går lasset hem. Jag vet att jag tjatar men det ska bli såååå skønt! (Mamma, jag vet att du inte gillar att vi kør på natten, men som du sjælv sa, du har tyværr ingen talan i den frågan. Pappa: Tack før erbjudandet, vi får se hur vi kænner oss)

Idag har jag varit i Gol med Siiri. Ett lite større stælle æn Geilo. Två fynd blev det, en kappa och en moccajacka før 200 kr. Två riktigt kap !! Nu ær jag på jobbet sedan en dryg timma tillbaka. Absolut ingenting att gøra så jag får nog gå hem ganska snart!

Om internetet på Alpin fungerar imorgon så ska jag ladda upp lite bilder!

Ha de mina kæra Kristianstadsbor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0