Stackars fötter...

Så var denna helgen nästan slut. Jobb fredag och lördag och även en liten stund idag. Idag blir det väl mest städa och fylla på, räknar med att första gästen kommer vid 16 =)
Helgen har varit lugn och vi har inte haft speciellt mycket att göra. Men ändå är jag hur trött som helst och mina fötter är helt lemlästade (hur stavas det egentligen?) Stegräknaren har visat 13000 resp 16000 steg så motion får vi allt :) Också har jag fått ledigt första veckan i februari så jag kan göra ett litet Kristianstadsbesök. Det ska bli skönt att komma hem ett tag. Besöka älskade friskis, köpa nya jobbskor och boka klipptid, för det behövs!!

Nu ska jag göra mig i ordning för jobb kl 12.30. Imorgon ska Veronica och jag ha kvalitetstid och åka till Hemselda, heeeelt själva :) På tisdag kommer Mackie och Jörgen på besök och det uppskattas väldigt mycket här uppe! Ang er packning så hade jag packat för utförsåkning. Om vi får för oss att ta med er ut på tur så kan Richard säkert fixa det :)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Ligger här och surar! Husse och matte ska till Norge och hälsa på. De ska bo på hotel och Matte säger att jag inte kan följa med för jag skäller för mycket! Men herregud inte kan jag rå för att jag är världsbäst på att visa känslor! Synd jag hade sett fram emot att få träffa er. Men om Matte ställer datorn på golvet kan jag kika in i kameran då ses vi alla fall. Hej svejs.

2010-01-17 @ 20:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0