I'm alive!

Lilla farmor, jag lever! Det har bara varit lite mycket senaste tiden! Nyår jobbade jag 18 timmar, från 12.30 till 07.30 på morgonen! 1a och 2a var jag ledig. Den 1a gick åt till att sova och försöka ta igen lite förlorad sömn, på kvällen var Richard och jag på Sofias och åt middag för att fira det nya året. Den 2a tvättade jag 6 maskiner tvätt, plockade upp på rummet och på kvällen var vi på bio och såg Luftslottet som sprängdes!

Jag hade på mig min guldiga klänning som pappa helt själv köpt till mig i julklapp. tänk det, det är inte alla pappor som köper guldiga klänningar till sina 20-åriga döttrar, HELT SJÄLV dessutom :)


Idag har jag först haft spinning klockan 07 imorse. Det var jag och tre andra Holms-anställda! Tufft att gå upp kl 6 men det var så fruktansvärt skönt att spinna så det var lätt värt det!
Sedan har vi varit i backen med Veronica och Siiri! Riktigt nice dag även om det var närmare 20 minusgrader. Jag fick användning för mina nya goggles =)

Ikväll blir det först afterski med risgrynsgröt här på Alpin och sedan en fetefest för nästintill alla Geilos säsongare! Riktigt nice... Tur att jag börjar 12.30 och slutar 18 imorgon :)
Nu har jag säkert glömt berätta en massa juicy news men jag måste pysa ner och afterskiia lite! Det får helt enkelt bli ett nytt inlägg imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack hjörtegrynet mitt för ett livstecken från Dig.

Vi har också 20 grader kallt här i Linköping och det snöar för fullt. Per-Åke och Elisif är på väg hit idag, får se när de kommer fram. Trevliga kort Du har bloggat in, eller vad man nu säger? Jag kan inte data-vokabulären! Du förstår nog vad jag menar.

Ha de och hälsa Richard. På "jensyn". Kram.

2010-01-06 @ 10:17:34
Postat av: Mindy

Blåsan är urtjusig, vi tjejer tycker ju om att vara lite fina(tjoho).Har lite svårt med data språket jag med. Husse säger att jag har paserat bäst före datum. (suck så sant så sant), annars vore en egen lapptopp vid korgen perfekt. Har ju all tid i världen att formulera mina tankar, sover annars mäst bort tiden.jag älskar snön. hej då.

2010-01-06 @ 14:32:10
Postat av: mormor

Hej Anna! tack Anna för underbara dagar i Geilo.Kul att se hur Du har det. Ikväll är jag på Åängavägen för att äta söndagsmiddag fast det är onsdag, familjen Hansson i Malmö har kommit hem. Hur orkar Du jobba så mycket? Du är verkligen duktig, jag är stolt över Dig. Hälsa Richard - ha det!!!!

2010-01-06 @ 18:34:53
Postat av: Mamma

Tja! Såä fina ni var när ni satt på restaurangen båda två, kul att ni fick möjlighet att fira nyår för er själva. Hoppas festen på Alpin blev kul, men innebar förmodligen en del städning efteråt. Får Du någon hjälp med det?



Imorgon börjar jag jobba igen, ska bli rätt skönt. Vi var på tretton-festen i går, kul. Har varit ute och grillat med Åsa och mange idag iVånga, underbart väder. Puss

2010-01-06 @ 18:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0