Igår

Igår gick jag först till centrum med Veronica för att köpa nytt underställ och skidstrumpor. Det slutade med att jag kom hem med bröd och skinkost. Inte riktigt vad jag planerat men gott ändå!

12.30 var det dags för jobb. Vid 14-tiden fick jag besök av två glada Kristianstadbor som stod och log i baren! Mackie och Jörgen hade anlänt till Geilo. Vädret var underbart så jag skickade ut dem på en promenad medans jag jobbade färdigt. Richard hade sin sista kurs så när vi var färdiga med vårt så gick vi bort till Bardöla, där de skulle spendera natten, för att äta middag tillsammans på Sofias!


När vi kom hem packade vi upp maten som Nilsson Senior tagit med. Till vår stora förvåning märkte vi att vi förmodligen har mat för hela säsongen. 4 pajer, två lasagner, 5 påsar fryst kyckling, 2 låda köttfärssås, två paket pasta och ett gäng goda slaktarkorvar :) Vi kommer aldrig mer behöva besöka ICA när det gäller middagsmat =)
Även vinkylen fick sig en rejäl påfyllning...
(tyvärr vägrar blogg.se ladda upp bilden på vår överfulla kyl så ni får helt enkelt tänka er ett kylskåp som är ungefär 1.5 meter högt, fyllt med vinflaskor som ligger staplade på varandra! Förhoppningsvis kan jag ladda upp bilden imorgon)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tat lugnt med mat och drickat!!

2010-01-21 @ 09:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0