Favorit i repris

Ikväll har vi varit på Sofias och ätit middag med de här tre brudarna:
Mormor och farmors favoriter: Angelica, Veronica och Linn


Desserten tog vi på 28an på Alpin. Veronica hade tagit med sig små chokladmoussebakelser i form av hjärtan hem från Brasset igår som vi mumsade i oss =) I sann säsongsanda så avnjöt vi de små godsakerna på kartongbitar för att slippa onödig disk =)



Veronica, Angelica och Alexander


Med Linn och Miller


Julklapparna från mamma Mackie kom väl till pass och både huvud-och ryggmassagern kom till användning!





Tänkte bara säg att det är skoj att ni gillar mina inlägg. Jag tycker det är väldigt roligt att skriva och har börjat fundera mer och mer på att bli författare i mitt nästa liv. I detta livet tror jag dock att jag håller mig till juristdrömmen =) Skämt åsido... Nu ska jag krypa ner i en renbäddad säng och sova gott fram till kl 06.15 imorgonbitti då jag ska gå upp för att köra spinning kl 07. Sedan blir det jobb mellan 12.30 och 18.00! Kvällen bjuder förhoppningsvis på en utsökt middag !

Sedan vill vi också välkomna Mackie och Jörgen som kommer upp nästa tisdag. Hotellrummen är ready to go så det är bara till att sadla stålhästen och komma upp =)


Godnatt!
/A.




Kommentarer
Postat av: Johanssons i Kiaby

Ni ser ut att ha det fantastiskt!

Juristdrömmen låter väl bra, men du borde extraknäcka som krönikör!!

Hälsa Richard och ta väl hand om hans föräldrar när de kommer upp.



Hälsar Ingrid

2010-01-12 @ 19:34:04
Postat av: Mormor

Jag har läst ditt trevliga inlägg, du kan absolut extraknäcka som krönikör. Förstår att du trivs och har det bra. Du blir säkert en duktig längdskidåkare också.



Hälsa Richard!

En stor kram från mormor

2010-01-13 @ 19:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0