Dålig uppdatering

sorry guys! Det har blivit dåligt med inlägg senaste tiden. Helgen gick fint, spark-vm och pareto (ett gäng på 90 börsmäklare som beter sig som svin) var i stan och det märktes :) (Spark-vm är inte ett seriöst VM som mamma först trodde, utan ett jippo som går ut på att bli så full som möjligt och åka spark iklädd den fulaste outfiten du kan hitta, så nu vet ni det) Fredagen och lördagen var faktiskt inte så farliga som jag föreställt mig. Alla säger att spark-vm är den värsta helgen på året men jag tyckte faktiskt inte det var så farligt:) totalt dryga 3000 i dricks i helgen så jag är mycket nöjd! På söndagskvällen var det utgång som stod på schemat! En riktigt rolig kväll på off pist som resulterade i många drinkar, shots och en hel del dansande. Samtliga ovannämnda punkter kändes i kroppen igår vill jag lova ;) allt som uträttades igår var en halvlång promenad i det vpriga vädret, handling, matlagning och filmtittande! Tidig läggdags för att imorse gå upp kl 0600 för spinning. Det var skönt efteråt iaf!! Nu sitter jag på jobbet i en nästan tom bar. Inte mycket folk här inte, några konferensgrupper som dricker en öl, MAX!! Om jag hinner så ska jag ner till off pist efter jobbet, där vankas det James Bond-fest ikväll (det du pappa) dock är jag inte jättetaggad på fest just nu. Går nog hellre hem och kryper ner i sängen och läser en bok. Imorgon är jag ledig och har bestämt med Angelica att hitta på nåt tillsammans. Vad det blir får vi se imorgon, kanske ut i backen och middag ute senare, den som lever får se :) På söndag går SAABen hem till sköna gröna Skåne igen. Förmodligen så åker vi direkt efter jag slutat jobba kl 18 så är vi hemms någon gång mitt i natten. Det känns mer lönt än att gå och lägga sig några få timmar för att sedan gå upp urtrött och sätta sig i en kall bil. men vi får se, mycket kan hända innan söndag :) Ha en bra kväll kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej på Er!

Du vet att det finns plats här i Göteborg om ni skulle tröttna på vägen hem, det är bara att slå en signal.

2010-01-27 @ 12:06:03
URL: http://annaigeilo.blogg.se/
Postat av: mamma

Du behöver komma hem och bli ompysslad, det hör jag. Här hemma blir det inget festande, eller hur? Jag är inte helförtjust i att ni kör hem på natten med dåliga vägar och djur i skogen,men jag förmodar att jag inte har någon talan i detta fall.

Puss

2010-01-27 @ 14:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0