Veckans schema

Såhär ser resten av veckan ut för min del:

Onsdag: Ledig =) Sola, handla, middag med delar av Skibar på Hallingstuene 19.30
Torsdag: Jobb 12.30-stängning (ca 00.00)
Fredag: Jobb från 18.00 (strange att börja så sent på en fredag, jag vet) Kanske ut i backen innan ?!
Lördag: Jobb 12.30-sent
Söndag: Ledig =) Förhoppningsvis ut i backen!
Måndag: Ledig :)

Inte så mycket jobb denna veckan med andra ord! Men det kan vara skönt ibland det också.
Senaste nätterna har jag drömt sjuka drömmar om sommaren hemma i Kristianstad. Inatt drömde jag att vi cyklat till Åhus på 7 minuter och att havet var borta ?!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej igen!

Hu så hemskt att havet var borta i Åhus.

Hur tror Du det går med huset i Viga med tanke på all snön? Vi kan bara vänta och se. Snart är det vår och då får Du åka dit och kolla läget. Sov gott

och hoppas Du drömmer roliga saker nästa gång.

Kram och sov gott från Din farmor.

2010-02-24 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0