Valentine's/Mothers day

14e februari idag. Klassiska alla hjärtansdag men även norska morsdag! Lata norrmän som inte orkar fira två olika 'högtider' på olika dagar utan måste slå ihop dem till en och samma! Men vad gör det?! Jag ska ju jobba...(som vanligt nu för tiden) Imorgon och tisdag är jag ledig. Det blir nog lite träning och en och annan promenad skulle jag gissa på. Hoppas vädret är som det varit i veckan så jag kan njuta av lite sol :)

Nu ska jag upp och jobba. Börjar om 25 minuter men är inte ens halvklar. Ingen idé att stressa... Ikväll kanske det blir en utgång om jag kommer ifrån jobbet i hyffsad tid. Annars bara en lugn hemmakväll med film! Inte helt fel det heller iofs.



Med mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Mackie

Hejsan

Hoppas att ni har haft en mysig alla hjärtanskväll efter dagens arbete. Här hemma har vi varit ute i den härliga snön! - fick ytterligare 1 dm snö i fredags natt.I dag när vi skulle till vattenskidklubben så var även den insnöad. Vägen dit var totalt igensnöad och oframkomlig!!Enligt Bladet så brukar våren i skåne börja den 28 feb så vi hoppas på snabb snösmältning. Kram Mackie

2010-02-14 @ 21:39:49
Postat av: mamma

Skönt att Du låter lite gladare, inte så många veckor kvar på muckarkammen! Hoppas den lediga dagen satt fint! Pussar

2010-02-15 @ 18:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0