I'm bad

Sjukt dålig uppdatering senaste veckan. Vet egentligen inte varför så jag får skylla på ren lathet/ingen lust. Tänkte iaf göra en liten resumé av de senaste dagarna:

Onsdag:
Jag jobbade till 18 och lite senare begav vi oss till bowlingen för en match mot Majsan, Björn och Alex. Efter det blev det Off pist med en urtjusig kaka till Peter som fyllde år!

Torsdag:
Jag jobbade till 18 (ovanligt) sen gick jag tillsammans med Richard till solariet i ett desperat försok att bli lite brunare. Det gick sådär! Efter solandet gick vi hem, lagade mat med Linn och begav oss senare upp till Recepten för pubquiz. Eftersom att ordinarie domarn Emil är på Costa Rica så var det Peter som höll i det den här gången. Och det var mycket svårare måste jag erkänna! Vi kom tvåa men fick ta del av vinnar-vinet ändå =)

Fredag-Lördag:
Jobb för hela slanten! I fredags fick jag sluta redan vid halv 1 så då blev det lite skvallersnack på alpin, men i lördags var allt som vanligt igen. En ganska lugn helg, men ibland behöver man sådana också!
Egentligen är det åldersgräns 20 i baren, men när Su-Si kommer förbi så måste man lätta på tyglarna lite.


Söndag:
Jobb 18-23.30 och sen beachparty på Off Pist! Galen tanke egentligen när det -20 ute men vad gör man inte för lite fest! Vi kletade på brun-utan-sol och satte på sommarkläderna och dansade runt i sanden i 40 graders värme, och det var najs!
Jag älskar kontrasten skidjacka/shorts.


Fler bilder kommer, har tänkt kidnappa Verrans kamera och bilder =)

Måndag:
Ledig dag :) Richard och jag tog en långpromenad bort till Vestlia, åt varsin baguette på uteserveringen i solen och gick hem igen! Sen blev det en film med Ankan (även om båda två somnade). På kvällen åt vi på Brasset med Björn och Emma (som äntligen kommit tillbaka från Filippinerna). Lite bubbel och tjejsnack hann Emma och jag med innan det blev tidig läggdags :)
Vi mötte en sjuuuuukt trött Veronica =)
Emma var typ brunast i stan efter 6 veckor på Filippinerna!



Nu ska jag strax gå till jobbet. Jobbar 12.30-18, och är ledig imorgon! Då blir det tvätt- och städdag. JIPPIE!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Äntligen kom det ett livstecken!

Det verkar bra med er. Tänk att ni har sol, här

snöar det bara och likadant är det i Bohuslän, så jag undrar om huset står kvar, när snön skall till

att smälta bort? Vi får hoppas det bästa.

Ha de! Kramar en masse!



2010-02-23 @ 12:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0