Fettisdagen

Jag var ledig igår också. Tyvärr var inte vädret på min sida så det blev ingen skidåkning =( Istället tvättade jag 4 maskiner tvätt, tränade lite på högskoleprovet och gick till Sofias med Angelica för lunch. Efter det var tanken att Richard och jag skulle gå och sola men ingen av oss orkade så vi sköt på det till idag istället =)
På kvällen åt vi mammas goda lasagne och sedan gick jag en promenad med Pontus som resulterade i två serier bowling (jag förlorade stort) och en pratstund med Ida inne på Brasseriet! Jag får typ ångest över hur snabbt mina lediga dagar går, det säger bara swish så är det onsdag och jobb igen =( `Jag kan ju bara hoppas att de arbetande dagarna börjar gå lika snabbt också!

Idag blir det jobb 12.30-18 och sedan solning, middag och kanske lite bubbel(bad) uppe på hotellet, det var ett tag sedan nu! Det är danska veckan nu så hotellet är fyllt med danska familjer. Jag är otroligt glad att jag inte jobbar kväll någon dag denna veckan för jag kan bara tänka mig kaoset i baren och på dansgolvet med alla danska barn som springer omkring med sina dyra barndrinkar och lever rövare överallt!

Såhär ser resten av veckan ut:
onsdag: jobb 12.30-18
torsdag: jobb 12.30-18, pubquiz på Recepten på kvällen
fredag: jobb 13.00-sent
lördag jobb 14.00-sent
söndag: sovmorgon och jobb 18.00-stängning (ca 00.00)
måndag: första lediga dagen tillsammans med Richard =)


Nu ska jag hoppa in i duschen, äta frukos, göra mig i ordning och hälsa på Richard en snabbis innan  jag börjar jobba! Han är på skiduthyrningen på Holms några veckor nu vilket är perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0