26 feb 2010

Idag börjar jag inte jobba förrän 18.00. Hör och häpna gott folk! Det blev en sväng i backen med Angelica och hennes syster Anna som är på besök. Ganska dåliga åk faktiskt med tanke på temperaturen (närmare 0) och alla miljontals norska barn som har sportlov! Men men, första dagen på en dryg månad =)
Nu har jag tagit en dusch och ska börjar göra mig i ordning för jobb. Richard kommer strax hem från sitt jobb så vi går tyvärr om varandra!

Mary: idag kom de två av dina många vykort fram. De från Salzburg och det första från Matrei =) Tusen hjärtlig!

Kommentarer
Postat av: Mary

Det kommer fler :P

2010-02-27 @ 20:04:39
Postat av: Farmor

Hej och grattis på 20+halvårsdagen. Vet ej hur jag får fram tecknet 1/2=halv. Vi har inte lärt oss det ännu eller så har jag missat det. Hälsa Richard och ha det bra. Kram din farmor

2010-02-28 @ 13:28:11
Postat av: Farmor

Jag glömde ju att fråga om Du har kvar ditt gamla

kontonummer i Kristianstad Sparbank?

Hör av Dig. Kram igen

2010-02-28 @ 13:31:18
Postat av: mamma

Låter som att ni har det rätt bra, kul med lite skidor igen. Du får reta norrmännen med att Sverige är bättre på skidor i OS.

2010-03-01 @ 11:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0