15e februari

Igår var jag ledig och det var såååå skönt! Det började med frukost med Veronica som senare skulle bege sig hem till Småland en sväng. Kl 12 kom Tobias, en killa somt idigare jobbat i baren men som nu studerar till massageterapeut eller nåt liknande. Jag skulle agera offer till hans praktik så jag fick två timmars stretching/massage. Riktigt skönt var det!! Efter det begav vi oss ner till Mocca för att träffa Siiri en snabbis innan hon skulle jobba! Man måste lyxa till det lite på sin ledig dag ibland. Sen köpte jag med mig fika och gick till Richards jobb för att hänga med honom sista timman innan stängning. När shoppen var stängd gick vi och handlade och sen hem för att titta på film! En riktigt skön dag faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0