13e februari 2010

Nu är det klart!
Jag får sluta jobba nästan direkt efter påsk så vi kommer hem den 8e april :) Högskoleprovet är inbokat den 10e och sen en sista minuten-resa någonstans i världen shortly after that. Det kommer bli såååååå nice!! Det var en lite gladare Anna som vaknade upp idag iaf!

Gårdagen bjöd på jobb, jobb och åter jobb. Totalt 16 timmar tror jag att jag fick ihop. Och det kommer bli lika många idag! Men många timmar = mycket pengar :) Imorgon ska jag jobba från kl 15 så jag får en lite längre sovmorgon än vanligt iaf! Sedan är jag ledig måndag & tisdag och det ska bli sååååå skönt! Jag har jobbat 7 dagar i rad så lite ledighet och träning kommer sitta fint! Det kanske blir en tur ut i spåret, vem vet?!

Nu ska jag göra mig iordning för jobb 12.30. Av någon konstig anledning så är det jag som öppnat baren VARJE dag denna veckan. Jag skulle kunna göra det i sömnen nu!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej mitt kära barnbarn.

Jag måste gratulera till att Du fick grönt till att sluta direkt efter påsken. Snyggt jobbat!!!

Tänker Du tacka ja till erbjudandet Du fick att jobba som värdinna under sommaren någonstans vid Oslofjorden? Eller är Du helt säker på att Du vill åka iväg lite längre bort?

Kram Farmor

2010-02-13 @ 12:30:20
Postat av: Cornelia (bänken framför på spanskan)

Hej söta Anna! Tänkte bara titta in och visa att jag finns. Hatar när folk läser bloggar utan att avslöja sin identitet, så att säga. (; Mysig blogg du har. Även om du längtar hem och så där, så kan du ju tänka på vilka vältränade legs du har nu, jämfört med till exempel mig.

Kram!

2010-02-14 @ 11:12:53
URL: http://knacktspader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0