På en stol, vid ett tåg, i en sentralstasjon, med en dansk...

Nu sitter jag på Oslos Centralstation med lille dansken. Strax kommer Filippa för en snabb update och 23.09 bär det av till Geilo. Väl framme, kl 03.25 inatt, väntar ett varmt, skönt rum med en stor (well, 90cm) renbäddad säng. SKÖÖÖÖÖNT !! Tågresan hit har bjudit på en hel del godsaker, berättar mer när jag kommit hem till Geilo. Simon och jag har avjutit (?!) en vidrig chicken tandoori på nått indiskt take-away-hak här på sentralstasjonen (norskan börjar arta sig) i väntan på Phillie.

Kika in senare för den rörande berätteslsen om en dansk och en svensk på ett norkst regiontåg!


Ha dé!



Kommentarer
Postat av: RONJA

klockren bild:) HAHHAHAHA! ha det så bra i NORGE... Va i malmö idag och det är inte detsamma utan dig, ingen som förstår mina shoppingbehov:(

2009-10-29 @ 23:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0