Nytt land, nya möjligheter...

Imorgon bär det av: på mitt livs andra äventyr, denna gång i väst. De kommande sex månaderna kommer jag spendera hos 'Doktorn' i Geilo (som förövrigt uttalas Jeilo). På Doktor Holms ska jag jobba som bartender och servitris tillsammans med ett gäng goa jenter och gutter. Förhoppningsvis kommer jag även kunna klämma in lite skidåkning, ett och annat spinningpass och en drös andra traditionella aktiviteter (läs: gå på tur iförd en norsk stickad olle). Tillsammans med pappa och Richard ska jag imorgon åka de 52 milen härifrån Göteborg för att på eftermiddagen anlända till mitt nya boende på Doktorms personalhotell. Jag hoppas att ni fortsätter följa min blogg som regelbundet (dock vet jag inte hur ofta med tanke på min fullständiga avsaknad till bloggkunskaper) kommer att uppdateras med nytt, smaskigt skvaller om det senaste i den lilla skidorten Geilo.

Häng med ! / AnnaiGeilo

Kommentarer
Postat av: oline

GOOO ANNA !!!!!

2009-10-15 @ 11:28:39
Postat av: mamma

Lycka till hos Doktorn. Det kommer att bli kanon, början verkar i alla fall bra.



Puss o Kram Mor

2009-10-16 @ 11:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0