Så jäkla låg standard

...på humorn i det här huset. Sitter och spelar kort med ett gäng som varken kan koncentrera sig eller hålla tyst.

Igår var jag först på skattekontoret och pratade med den lätt efterblivna tanten igen. Mamma hade faxat hit en kopia på mitt pass som tanten bett mig fixa, när jag kommer dit med den visar det sig att allt hon behövde var ett bevis på att jag var svensk (=körkortet, som jag för övrigt hade med mig dagen innan). Så om ca två veckor får jag mitt skattekort och först då kan jag öppna ett bankkonto.

Efteråt gick jag upp till Holms och pratade med Siri som är ansvarig för träningen på hotellet och fick lite goa besked!

Senare tog vi en långpromenad runt sjön. 1,2 mil isgata :)

Vi tog en långpromenad runt sjön. 1,2 mil isgata :)


Nu ska jag återgå till kortspelet (läs:försöka styra upp det)

Kommentarer
Postat av: Lovisa(din kusin)

Heej:D kusinen:D

ska rikard också bo i din lägenhet???

Hoppas du har det bra:D

Stora kramar och pussar/////lovisa(din lilla kusin:D)

2009-10-21 @ 20:52:05
Postat av: Morbror Fredrik

Tjabba Anna!



Har läst din blogg, ser verkligen ut att vara en härlig natur runt om dig. Din lilla lägenhet verka riktigt "mysig". När sätter turistsäsongen in??



Kämpa på!



Kramar från Feffe



2009-10-21 @ 21:01:42
Postat av: Morbror Fredrik

Tjabba Anna!



Har läst din blogg, ser verkligen ut att vara en härlig natur runt om dig. Din lilla lägenhet verka riktigt "mysig". När sätter turistsäsongen in??



Kämpa på!



Kramar från Feffe



2009-10-21 @ 21:02:51
Postat av: Morbror Fredrik

Tjabba Anna!



Har läst din blogg, ser verkligen ut att vara en härlig natur runt om dig. Din lilla lägenhet verka riktigt "mysig". När sätter turistsäsongen in??



Kämpa på!



Kramar från Feffe



2009-10-21 @ 21:04:09
Postat av: Morbror Fredrik

Hej igen Anna!



Detta med teknik, jag ser nu att jag varit riktigt duktig och skickat samma kommentar tre ggr. Ja, ja bättre tre än ingen. Jag ska skärpa mig.



Kram igen!



Feffe

2009-10-21 @ 21:06:11
Postat av: mamma

Gonatt!

Ser härligt ut! en skön ledig dag..

2009-10-21 @ 22:18:49
Postat av: The great M!

Satans grann trakta jääävel!

2009-10-21 @ 22:20:20
Postat av: RONJA

Heeej Anna:)



Det ser sjukt härligt ut på bilderna och jag vill inget mer än att komma här ifrån när jag läser din blogg.



ANNA, du är en av de starkaste personerna jag känner och den MEST sociala på alla punkter. STAY STRONG och försök tänk på mig ibland.



Jag ringer snart igen:)



SEE YOU BF (ja, vad menar jag nu... är det best friend eller ...)

HAHAHAHAHAA

2009-10-21 @ 23:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0