Hurtig

Nu har jag varit duktig och varit ute och gått i nästan 1,5 timma. Jag vaknade halv 11, drog på mig ut-och-gå-kläderna och gav mig iväg. Lille danske Simon skulle börja jobba kl 11 så jag följde honom till jobbet och sedan gick jag en sväng i nått bostadsområde och sen upp för en jävulsk backe som aldrig ville ta slut. Ner för backen igen och sen hem till Alpin. I dörren mötte jag de två nya tjejerna från Fjällbacka som skulle gå på jobb. Nu ska jag ta en dusch, äta frukost och sedan titta på ett Gossip Girl-avsnitt innan jobbet kl 16. Tänkte även slänga ihop en lättare packning inför imorgon.

Hur kallt är det hemma? Behöver jag ha med mig dunjackan?

Jag saknar det.

Kommentarer
Postat av: mamma

behövs ingen dunjacka. det regnar som bara den, typ hela dagen.



Din mest trogne läsare mamma

2009-10-24 @ 13:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0