Heja Swebus !

Gratis internet ombord! Såhär glad blev jag:


Nu sitter jag på bussen mot Göteborg med danske Simon! Det visade sig att han också skulle till Göteborg denna gråa och trista oktoberdag, med samma tåg och buss dessutom! Hann träffa Filippa en snabbis i Oslo för en snabb catch up innan vi boardade flight 820 mot Malmö :)

Det var ett vintrigt Geilo vi lämnade imorse, säkert 10 cm hade fallit under natten. Jag tyckte jag var skitsmart som packat i en väska med hjul, men tji fick jag. Det blev till att bära den lilla svarta upp till stationen istället. På vägen insåg jag även att RM Williams inte är de bästa vinterskorna; fullständigt livsfarliga att gå i när det har snöat. Två rejäla halkningar senare kom vi fram till tågstationen och började de långa resan hemåt.

Nu är jag död. Måste sova lite! (Och läsa lite i min Wine for Dummies-bok. Visste ni t ex att Chardonnay uttalas sjar-dån-nei?! )

Kommentarer
Postat av: oscar

vinkunskap 101, tjaadåånnää

2009-10-25 @ 23:12:55
Postat av: farmor

hej igen det var en lång resa - duktigt av dig hoppas du kunde slappa i bussen roligt med lite snö i Geilo kram farmor

2009-10-26 @ 10:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0