Äntligen

...har jag tagit mig samman och packat upp mina väskor. Tänkte att ni kunde få en liten sneak-peak på hur mitt (och snart även Richards)  ca 15 kvm 'stora' rum ser ut.

Direkt innanför dörren till vänster står två sängar, ett nattduksbord och en fåtölj (perfekt att slänga kläder i när man inte orkar lägga in dem i garderoben)


Till höger står garderoben, inte riktigt så smockfull som jag fasat

Bredvid garderoben har jag valt att placera detta lilla söta bord


Runt hörnan hittar man en liten myshörna som så småningom kommer att förvandlas till klädförvaring med hjälp av en enkel klädställning/stång


Svänger man sedan ännu lite till åt höger så kommer man in i badrummet (där jag visst glömt jobbskjortan i handfatet)




Så gott folk, då har ni fått se lyan i sitt bästa skick! Nu anländer 02.50 tåget från Oslo utanför mitt fönster och det är dags att sova, godnatt!



Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser riktigt bra ut tycker jag, hoppas Du kommer att hålla så fin ordning hela tiden!!! En lite fråga bara, var och hur skall Richard få plats med sina saker????

Har Du hittat till er tvättstuga eller har Du tänkt tvätta allt i handfatet?

2009-10-21 @ 08:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0