Vem städar badrum och inreder klockan två på natten?

Jo jag.
Vi har haft tacokväll, spelat bowling (som gick kass) och spelat lite kille (uttalas chille) borta hos Emil. Efter det kände jag mig inte speciellt trött så jag bestämde mig för att, med min trogne läsare Johans hjälp, bära upp ett 'skrivbord' nerifrån och placera det på mitt rum. Detta medförde självklart att jag först var tvungen att rensa och ändra om lite i den dåvarande ordningen: soffan åkte ut, de blåa fåtöljerna är tillbaka där de stod från början och skrivbordet har flyttat in i hörnan där en blå fåtölj stod innan! Det blev riktigt bra faktiskt! Sedan fick jag ett ryck och städade av badrummet lite snabbt också! Jag känner att det är på natten jag är som mest kreativ och då är det ju dumt att låta det gå till spillo, eller hur?!

Nu ska jag sova med gott, och trött, samvete. Imorgon blir det antingen skidåkning eller styrketräning innan jobb 17.30. Godnatt.


Jag måste även passa på att hälsa alla nya Geilo-läsare välkomna. VÄLKOMNA!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kl är nu 6.15, du har väl precis somnat antar jag. Sjukt att du lyckats vända dygnet så, du som är en så inbiten morgonmänniska. Hur ska det bli när Richard kommer, ni får sova med öromproppar och ögonbinden båda två fast på olika tider.

Lycka till med skidåkningen - hoppas tightsen kommer idag. Kram

2009-11-18 @ 06:33:07
Postat av: Farmor

Hej lilla nattuggla. Jag förstår att Du trivs bra i Geilo. Ser att Du har vänt på dygnet, men det blir

nog lite annorlunda när ni blir två i rummet.

En helt annnan sak. Min tågbiljett från Geilo till

Oslo sönd. den 27 dec. finns att hämta i biljettautomat någonstans i Norge om Du har tid.

Ref.nr:78993507, Master Card,tel.nr:47144849. Kram.

2009-11-18 @ 12:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0