Varför...

...kan min kropp inte fatta att den inte ska vakna kl 8 varje morgon?!

Igår var vi uppe på Holms och bubblade bubbelpool efter den utsökta middagen. Spelade lite kort, badade ångbastu och rullade oss i snön. Helt underbart ! Sedan gick vi hem och tittade på American History X. Som vanligt somnade jag framför filmen och snusade sen gott genom hela andra akten. Självklart kunde jag inte somna sen när jag väl gick upp och la mig utan låg vaken till kl 6. Ren idioti! Kl 8 vaknade jag och var pigg som en nötkärna, men jag bestämde mig för att jag måste sova några timmar till, så jag satte på mig ögonbindeln från NSBs nattåg och somnade om.
Klockan 11 steg jag upp, skypade lite med Richard, gick ner och åt frukost och såg nån konstig film med Veronica, the Violence eller nått sånt.

Nu har jag städat lite på mitt rum, möblerat om lite och hängt upp några ramar på väggarna så det känns lite mer som hemma.

Ena sängen är ställd på högkant för att ge lite bättre utrymme och den röda soffan och fåtöljen har bytt plats med den blåa fåtöljen. Nya överkastet ligger på och gardinen är upphängd.



Nu: Vindruvor och film: Marley och jag.
Ikväll: Jobb i baren 17.30


Kommentarer
Postat av: mamma

Så fint det har blivit på rummet! Det ser större ut på något sätt, hoppas det är lika fint när Richard kommer. Lycka till med jobbet ikväll, blanda justa drinkar.

2009-11-04 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0