Tanken som räknas

Tanken var att jag skulle ladda upp lite efterlängtade bilder från bowlingen igår men det tar sån himla tid så jag tar det imorgon istället! Idag var det iaf jobb mellan 17.30 och 23.30. Nästintill inget att göra så jag stängde vid 23. Innan jobb var jag nere i gymmet en sväng och svettades lite. Skönt att vara helt ensam ibland faktiskt!!

Sitter vid mitt 'nya' skrivbord och skriver. Skönt att slippa sitta i sängen hela tiden. Känns lite mer seriöst att blogga vid ett skrivbord, haha!
Nu ska jag sova, tidigt för en gång skull. Imorgon blir det skidåkning och uppgång 0900, tror Veronica iaf ;)


Farmor: Jag ska hämta ut din tågbiljett!! Hör av mig när det är gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0