Städning pågår.

Det blev en städ/tvätt/bädd/handling/träningsdag idag. Är ledig idag och imorgon så det är lika bra att passa på. Ja mamma, jag har hittat tvättstugan nu!
När jag dammsög trappan upp till tredje våningen så trillade plötsligt dammsugaren ner och krossade min hand. Kändes det som iaf. För en kort sekund kunde jag itne röra den men så småningom gick det bättre. Det hade verkligen suttit fint med en bruten hand (kan man ens bryta handen?!) just nu. Hur som helst så håller jag på att sanera mitt rum. Det kommer bli skinande rent! Försöker få ut mögeldoften som har tagit över också, om det går lika bra får vi se senare!

Ikväll tänkte jag gå på spinning/styrka. Man börjar tydligen med spinning i 45 min och sedan köra man någon form av styrka, kanske skivstång vem vet?!, i 45 minuter. Resumé kommer efter passet ikväll.

Innan dess tänkte jag bege mig till ICA för att hämta ut paketet från mamma och Mary. Det ska bli spännande att läsa artikeln om Hedda i Bladet. Har förresten läst om mordförsöket på Emma på nätet. Helt sjukt vad folk är kapabla till! Fadi var ju inte direkt den snällaste gutten på Nosaby, men något sådant trodde jag aldrig han skulle kunna göra, om det nu är han vill säga, men allt pekar ju på det!

Nu är torktumlaren strax klar och det är dags att bädda rent i sängen :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det är mamma som vanligt. Jag kan riktigt känna lukten av ett rent rum, det måste kännas extra härligt när du själv fixat till det, vilket inte är så vanligt!!!!!!

Hoppad paketet var ok, det var i alla fall det du ville att vi skulle skicka.



Puss

2009-11-11 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0