Säg hej

...till mina två nyaste läsare. För att citera dem själva så "följer de bloggen slaviskt"!

Först ut har vi Johan, 22 år från Kinna.

Sen har vi Emil, även han 22 år från Kinna.

Hjärtligt välkomna =)


Hur som helst, igår blev det en sväng till Off Pist. Tanken var att vi skulle till Simon, Ida och Josephines lägenhet innan och mysa lite med ett glas vin eller två men vi hamnade på våningen under hos hovmästar-Fredrik istället. En hel del folk, både från Holms men även från Geilos övriga säsongsarbetsplatser. Off Pist var sådär. Inte speciellt mycket folk och ganska dålig (läs:uttjatad) musik. Vid halv två-tiden knallade jag hemåt till min sköna säng. Somnade dock inte förrän framåt halv fem-snåret. Men jag sov till 12 då Richard ringde och väckte mig.

Idag har jag pratade med fröken Engdahl som ska komma på besök den 22 -26 november. Det blir trevligt med lite uppdatering hemifrån. Tänkte gå ner till tågstationen och köpa hennes tågbiljetter nu, vi får rabatt så det blir billigare om jag köper dem, ska också försöka hitta nya goggles till säsongsstarten och ett par nya vinterboots. Imorgon kommer första lönen in på mitt nya, svindyra bankkonto!

Ikväll blir det jobb 17.30, första gången ensam i baren. Alla som befinner sig i Geilo är mycket välkomna in och ta en öl eller två, har en känsla av att det kommer bli väldigt lugnt ikväll, tror bara vi har 7 gäster på hela hotellet!


Peace out.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker att det verkar som att det är mer fest än jobb!!!! Kul i och för sig, det behöver blandas.



Puss

2009-11-09 @ 16:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0