ps.

Måste bara säga att jag fick en smärre skrattattack när jag lästa mammas kommentar om pappas inköp på skyltsöndagen: skidhjläm (som han förövrigt ska ha på sig när han kör till Göteborg imorgon då han ska plocka fram sin inre Häkkinen och köra rally) mysbyxor från H&M (what ?! sen när använder pappa mysbyxor?) och ett linne (ännu mera what?!) att ha under skjortor på jobbet. Jag får känslan av att pappas nästa jobb kanske blir som lastbilschaufför då han får användning för samtliga saker inhandlade idag.

Snälla ta en bild på outfitten så jag kan få skratta lite till!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag tror inte du vil ha en bild. det blir en traumatisk upplevelse som du kan få bära med dig resten av livet, By the way, mysbyxorna var inte ens från HM, från Rusta, två par för 150 kr typ!!

2009-11-30 @ 18:18:22
Postat av: Mary

du skulle sett honom! han såg ut som en sån där gubbe som bor i husvagn som bara ha ett linne och mysbyxor i sin garderob och allt som saknades var att linnet skull börja bli lite gult av för mycket använding och för lite tvätt! Hemsk upplevelse :S :P

2009-12-01 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0