Oh, what a night

Ganska stressig kväll igår, tyckte jag i alla fall. Fullt hotell + afterski = mycket dricks :) Inte speciellt många mojitos men däremot en sjuhelvetes massa Irishcoffees som skulle göras! Tydligen är det lite av "the shit" bland rika norrmän. Jag har även mixat ihop en egenkomponerad müsli, det du mamma!

Ikväll blir det jobb igen, 17.30 helt ensam! Jag har hört att det bara är 2 gäster på hotellet så vi får hoppas att lite av Geilos lokala folk hittar dit.

Nu ska jag ta en promenad med Veronica och sedan se färdigt 7 pounds!



Yours truly...


Kommentarer
Postat av: mamma

spara en mojitos till jul!!!!

2009-11-15 @ 14:52:36
Postat av: Pappa

Har du knackat upp en vak i Geiloån, eller?

Jag som trodde att de bara sålde Hansa öl!

2009-11-16 @ 12:22:00
URL: http://annaigeilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0