New day

YES!! Idag sov jag ända till 12 :) Känns riktigt bra faktiskt. Det blev ingen skidåkning, för många som jobbar/ska jobba. Kanske imorgon istället då de flesta är lediga! Om en timme ska jag jobba och jag ligger fortfarande i sängen, har tittat på en film och några IDOL-klipp och nu skypar jag med R. Måste ta och göra mig i ordning nu om jag ska hinna till Holms innan 16.30.

Förhoppningsvis blir det lite mer att göra ikväll = ännu mer dricks! Jag tror jag kan vänja mig vid den här livsstilen faktiskt. Lite synd bara att så stor del av dagen går till spillo iom att man jobbar så sent! Men det ändras nog när skidsäsongen drar igång på riktigt och vi kan åka skidor varje dag. Sova kan man göra när man är gammal!

Nu måste jag kila, lämna gärna en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Lovisa:)

Heej:)

Du värkar ha det bra där nere i Geilo:)Farmor/mormor hälsar:)

Kram Din lilli kusin Lovisa, hela familjen hälsar:)

2009-11-07 @ 20:54:35
Postat av: Lovisa

Hela familjen hansson då;)

2009-11-07 @ 20:55:57
Postat av: Anonym

Hej hjärtat!

Kul att du har kommit igång riktigt i baren, verkar ge mer dricks dessutom. Hoppas skidåkningen känns bra och att skidorna passar dig. Här regnar det och är allmänt grått och trist, så njut av snön Vi hade förmånen att ha Richard här i din säng i natt, kul att se honom igen. Han längtar nog lite till dess det är hans tur att jobba i Geilo. Ni har mycket kul att se fram emot. Vi här längtar till julhelgen då vi kan ses igen och jag får se hur du har det. Det är tomt och tyst utan dig, lite tvätt och få skor och väskor innanför dörren!!!!! Maria har bakat bullar till Fars dag och han tar med sig en påse till Gbg så att han kan njuta a bullar och korsord!!!!



Massor av kramar Morsan

2009-11-08 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0