Långtråkigt

Sitter vid datorn på jobbet och væntar på att mina nykomna gæster ska dricka upp sina jækla øl, æta upp de førbaskade jordnøtterna och gå och lægga sig. Vilket normalt folk gå ner till baren halv tolv på natten? Gå och lægg er!!! Jag ahde precis satt igång den sista diskmaskinen, plockat in alla ljusen och fyllt på baren nær de dræller in. Himla norrmæn, de har inte riktigt koll på dygnsrytmen! (Precis som att jag har det iofs)

Ikvæll har varit en mye rolig aften. Inte många gæster alls men några fler æn igår. Fick utsøkt nattmat från køket; någon slags rostbiff och hemlagad potatissallad. Inte sån kræmig utan fræsch med grønsaker och annat smaskigt! Mums :)

Nær (om) jag kommer hem ska jag se færdigt Sællskapsresan från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0