Kan. inte. sova.

Jag kan inte sova så jag tänkte att jag skulle passa på att skriva ner lite tankar och kommentarer till kommentarer:

Pappa:
- Självklart har jag inte borrat upp en vak i Geilofjorden. Kul där du :) (+ att de inte säljer Pripps i Norge)
- Döremot säljer vi otroligt mycket Hansa men en och annan Mojito och Irish coffee slinker också ut ibland.
- Hoppas att farsdagspresenten kan komma till användning. tyvärr ser det dock ut som att prenumerationen inte startar förrän i januari, så du har ett tag på dig att förbereda dig och 'plugga'.
- Att du inte kan relatera till Friskis är ingen nyhet. Kanske kan det bli ändring på det tills jag kommer hem. Kontakta Fidde angående gubbröran vettja =)

Mamma:
- Jag lovar att 'spara' en Mojito tills du kommer upp. De lär aldrig ta slut! Dock funderar Rob på att köpa in färdigblandad Mojito på 1 litersflaska så att de ska gå fortare att göra! Vi fick smaka dem idag på tastingen och de var inte helt dumma faktiskt, lite för söta kanske. Vem vet, kanske får du en sån i Romjulen (mellan jul och nyår. - Jag kan nog nästan påstå att det är lika mycket fest som jobb ungefär. Vi är ett toppengäng som alla gillar att ha kul så fest, det är något vi är bra på!!
- Träningen är ingen höjdare som du kanske har läst. ock var passet idag betydligt bättre än det förra veckan! Däremot tycker jag att ledarna skulle behöva sig en utbildning i Friskis regi. Passupplägg, tempon, positioner kan behöva uppdateras. Idag fick jag lära mig en ny position; någon slags blandning av 2an och 3an där man jobbar statiskt och bara använder benen. Livsfarligt tyckte jag och höll mig i 3an!
- Skönt om ni tycker det är mycket plats hemma. Fast jag hoppas ni tycker det är lite tomt också ?!

Farmor:
- Någon oljemiljardär blir det nog inte tal om. Det verkar inte finnas så många av den typen här på Geilo. De flesta rikingar är mest dryga och vägrar ge dricks. Usch! Jag får helt enkelt tjäna ihop mina egna penar så jag slipper vara beroende av någon annan i framtiden :) Hur är det med dig annars? Behandlar Linköping dig väl?

Erica:
- Jag vet faktiskt inte om jag får leda själv. Det känns dumt att ta den risken så jag får hålla mig till de andras pass istället, kanske kan hoppa in om det är någon som behöver hjälp eller agera ledarcoach till de befintliga ledarna med tanke på deras, ibland, fullständiga avsaknad till ledarförmåga.

Mary:
- La la la la la la, jag får åka skidor, det får inte duuuu!!

Annars då:
- Trist att ni har tråkigt väder hemma. Här är allt vitt och fint. Dock ser vi inte solen så ofta som jag hade hoppats på och norrmännen suger på att skotta/sanda/salta vägarna. Vart man än ska så är det isgata som gäller. - Jag trivs som fisken i vattnet här uppe. trevliga människor, trevlig arbetsplats (för det mesta), schyssta arbetskamrater, bra lön, bra dricks, lite träning och okej skidåkning. What more can you ask for lixom?!

Schema för veckan:
Måndag - ledig (träning och bubbel på kvällen)
Tisdag - ledig (förhppningsvis ett spinning/mage/ryggpass på kvällen)
Onsdag - 17.30 - stängning
Torsdag - 17.30 - stängning
Fredag - 21.00 - stängning (runt 04.30)
Lördag - 12.30 - stängning
Söndag - 17.30 - stängning + att Jossan kommer på natten, underbart!!





Måste.sova.nu.


A party like this would have been nice.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vad du skriver, jättekul att läsa. Det är tomt utan dig här hemma, det ska du veta men jag blir så glad när du säger att du har det bra. Känns som att det var rätt val trots allt, bättre än att jobba här hemma i någon affär hoppas jag. Ja, du väckte mig i natt med ditt sms men vad tusan gör det, alltid kul att höra från dig. Har idag varit på kurs i Malmö, 3 och 4 kap brottsbalken om det säger dig något. Fortarande brist på snö här, 10 grader varmt, duggregn och mörker. Längtar efter snö. Puss och hoppas spinningen gick bra. Ska du inte ha egna pass, det trodde jag?

2009-11-17 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0