Jag älskar känslan av rena tänder

Idag har varit en mycket lugn och skön dag! Tog en promenad vid halv tre tiden för att köpa Jossans tågbiljetter men det visade sig att vi inte har rabatt på miniprisbiljetterna så det blev inget köp! Hon får köpa dem själv istället! Jag gick och handlade lite mat, nu när Simon flyttat ut så har jag en hel hylla i kylskåpet för mig själv, tänka sig va! Satt och pratade en stund med Siri när jag åt och sen gick jag på jobb. Totalt 24 gäster på hotellet men bara 6 av dem letade sig in till mig i baren! Fick iaf sälja 5 öl, två glas vin och en snusdosa! 85 kronor kostade den, är inte det sjukt mycket? Men ä andra sidan så kostar ett paket cigaretter 98 kr. Norge är ett dyrt land.

Jag gick från jobbet vid 23-tiden och när jag kom hem så fann jag ett gäng inne på Emils rum som satt och spelade Kille. Emil tyckte att jag borde ta upp det i bloggen och visa pappa Pelle! Fråga mig inte varför... =) Några av dem gick ner till Off Pist för att hämta Johans kort som han lämnat i baren igår, och tydligen inte hämtat igen. Men det var för en timma sedan så jag antar att de fastnade i baren.

Imorgon har vi iaf planerat att åka lite riktiga skidor. Henke sa att liftarna nog är öppna så vi ska gå upp tidigt och ge oss ut på några åk innan jobbet. Solen ska bestämt titta fram också för första gången på ungefär 1,5 vecka.

Tanken var att jag skulle gå och lägga mig tidigt eftersom att jag för första gången på typ hela hösten ska ställa klockan på 08.45, men nu ligger jag här, klockan är två och jag är inte ett dugg trött! Tror jag ska ta och kika lite på Sällskapsresan eller lyssna på 'The bäst av Sune' så får vi se hur lång tid det tar innan jag somnar. Jag gissar på 15 minuter.




Tack för kommentarerna förresten. Lovisa; hälsa tillbaka. Till familjen Hansson då ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du somnade och kom upp tidigt. Låter underbart med skidåkning och sol, här har det överhuvudtaget inte varit ljust på typ en vecka.

Kul att Jossan kommer, när blir det och skall hon bara softa med Dig?



Kramar från mor

2009-11-10 @ 11:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0