Halloween

Kvällen började med sminkning av Veronica och Emil. Veronica blev någon form av spök-kock och Emil skulle vara Jokern från Batman.

Runt 20 anlände det övriga folket. Bl a från Peppes Pizza, ICA och Vestlia hotellet.

Angelica, Josephine och pyramiden vi bildade någon gång in på småtimmarna
(klicka på bilderna får att se dem i större format)

Emma (ICA) och Martin (Peppes) kom som Homer och Marge Simpson, senare dansade vi även små grodorna och björnen sover

Miller var neger, Emil som Jokern, Silke var Pocahontas och Simon spöke



Mitt bidrag till kvällens festligheter var två pumpor, en sur och en glad!






Vid tolv-tiden gick vi ner till Off Pist för att fira med resten av säsongarna på Geilo. Där var det bra drag och galet mycket människor. Däremot var det så fruktansvärt kallt när vi skulle gå hem så vi övervägde att ta en taxi hem. (Det tar max 10 min att gå) Men det slutade med att vi gick/sprang. Hemma på Alpin var det lite nachtspiel, efterfest, med sjukt många skumma människor som många av oss aldrig sett förr. Johan uttryckte vid ett tillfälle igår att den Estniska maffian varit här och att han fått agera vakt och inte kunnat gå och lägga sig förrän de gått. De sprang tydligen runt i rummen och öppnade dörrar för att hitta någon som hette Pille som bodde här. Tilläggas bör att vi verkligen inte har någon här som heter Pille, eller något som ens liknar det!!
Vid halv fyra tiden var det dags att krypa till kojs efter en mycket lyckad kväll här på Geilo:)


(fråga mig inte varför delar av texten är blå, mitt bloggande har inte uppnått den nivån än så att jag kan klura ut det)


Godnatt Sverige!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ditt vilda liv, det kan man undra var du fått det från?

Lkikheterna med mors och mitt eget i den åldern är slående.

Hursomhelst så verkar livet i Jeilo vara ganska kul och livligt, du kan väl rapportera lite från baren oxå, hur det är att jobba där jfrt med restaurenten.

2009-11-04 @ 11:35:03
URL: http://annaigeilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0