Geilo regnar bort ?!

Det blev alltså en liten runda till Recepten igår efter jobbet. Gick hem vid halvtvå-tiden och hittade ett litet gäng som hade nachtspiel på Veronicas rum! Det blev ganska snabb sänggång eftersom att vi skulle upp tidigt för att gå ner till Geilo sport som hade stooor rea idag tydligen. Vi var där strax efter nio eftersom vi trodde att halva Geilo skulle vara där, men där var inte en kotte. Bara några barr som Johan så komiskt uttryckte sig. 20 % på allt i butiken och jag hittade ett par nya skidbyxor, det behövdes verkligen!

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå på jobb kl 18. Det lär bli ganska mycket att göra ikväll med tanke på att hotellet är fullt, som vanligt på helgerna. Hoppas på en riktigt bra dricks så kanske jag kan köpa nya googles imorgon eller söndag :)

Om ni inte förstod det på rubriken så är det plusgrader i Geilo idag. Det droppar från alla hustak så skidåkningen lär inte vara den bästa! Vi får hoppas det fryser på igen tills på måndag när Josefine kommer på skidbesök :)

Ha de kära svenskar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas gårdagens dricks räckte till ett par glasögon: Här regnar det också, trist. ha det så kul med Jossan, har hon tänkt åka skidor?

Puss

2009-11-22 @ 11:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0