Fredagen den trettonde...

Riktigt rolig kväll igår. Vi började på Highland med middag och sedan gick vi upp till Recepten och träffade massa annat folk. Bilder kommer strax!
Idag har jag inte gjort många knop. Vi hade lite efterfest hos Emil inatt så jag kom i säng vid 4-tiden. Richard väckte mig kl 11 och sedan dess har jag tvättat en maskin tvätt, tittat på Gossip Girl, somnat till Gossip Girl, sovit 1.5 timma och gått en liten promenad. Trots min slappa dag har jag redan råkat ut för 'fredagen-den-trettonde-förbannelsen': tvättomaten åt upp min tia!!
Nu håller jag på att laga lite mat innan jag ska jobba kl 18. Smaskens!

Kommentarer
Postat av: Pappa

2009-11-13 @ 17:18:24
URL: http://annaigeilo.blogg.se/
Postat av: Pappa

Puss från mamma på pappas dator. Vilken härlig kväll ni hade igår. Ett kul gäng som gillar att festa. Hoppas att det var kul att jobba ikväll, Richard var just här och berättade att hotellet var fullt. Mycket dricks! Festa inte upp alla pengarna bara! Pappa o jag sitter vil köksbänken och njuter av fredagskvällen med ett glas rött. Underbart. Puss

2009-11-13 @ 17:20:56
URL: http://annaigeilo.blogg.se/
Postat av: Pappa

Puss från mamma på pappas dator. Vilken härlig kväll ni hade igår. Ett kul gäng som gillar att festa. Hoppas att det var kul att jobba ikväll, Richard var just här och berättade att hotellet var fullt. Mycket dricks! Festa inte upp alla pengarna bara! Pappa o jag sitter vil köksbänken och njuter av fredagskvällen med ett glas rött. Underbart. Puss

2009-11-13 @ 17:20:58
URL: http://annaigeilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0