Första advent

Jag vet inte hur många bloggar jag läst idag om hur mysigt alla har det på första advent. Julskyltning, adventsljusstakar, lussebak, glögg och mys. Själv har jag legat utslagen i sängen och tittat på film efter film efter film. Vid 21 tog jag tag i mig själv och hoppade in i duschen, halv 10 kom ICA-Emma och vi satt och snackade och drack te samtidigt som Silke packade ihop sitt rum. Veronica, Emil och Miller gick till Off Pist vid 1 och Emma gick hem så nu sitter jag i sängen, ganska pigg trots omständigheterna. Någon längre bort i korridoren spelar så fruktansvärt hög musik så det existerar inte! Tur att det inte är hårdrock iaf!

Jobb igår var helt okej. Kände mig verkligen inte bra men det var bara att bita ihop och se glad ut. Bra dricks blev det och många timmar. Det bådar gott inför kommande julklappshandel gott folk, no need to worry! Vad vill familjen ha i julklapp förresten? Shysst om ni har i omtanke att Geilo inte har det största utbudet när det gäller fashion och sådant (gäller framförallt dig Mary, men även lite Richard)

Jag kom på häromdagen när jag skrev min önskelista att jag glömt det viktigaste:
Riot Q-jackan från Haglöfs! Typ det enda på min önskelista som jag verkligen behöver!
(Detta betyder absolut inte att jag inte behöver de andra grejorna, jag behöver bara jackan lite mer ;)


Imorgon blir det julbak här på alpin. Pepparkakor och lussebullar står först på listan. Har vi mer ork så kör vi kanske lite knäck också, fast först på tisdag isåfall! Förhoppningsvis så sätter vi även upp lite adventsljusstakar och hänger stjärnor i fönsterna! Emil och jag hittade ett litet lager med sådant för någon vecka sedan! Lite julkänsla ska vi nog allt få till!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0