En händig man

Det hade jag behövt idag när jag, äntligen, skulle sätta upp min sänglampa och några krokar. Det tog mig ungefär 2 timmar och 5.0 på blodsockret! Shit vilket mansgöra!! (Richard, var är du, jag behöver dig) Jag trodde faktiskt det skulle vara riktigt enkelt att skruva i några skruvar men tji fick jag. Väggarna är av någon sorts plast som absolut inte gick att skruva igenom. Jag fick för-spika för att göra hål, dra ut spiken, för-skruva in skruven, skruva ut skruven och sist men inte minst skruva i den riktiga skruven. De 4 krokarna som skulle upp var inte så farliga, me lampan däremot, den var nästintill omöjlig att få på plats. En sak är säker, jag kommer nog inte få tillbaka depositionen jag har betalat för rummet med tanke på hur ena väggen ser ut:


Tillslut kom iaf lampan upp, lite högre än planerat pga felmätning från början, ingen vill ju ligga med en lampa i fejjan. Krokarna sitter så ojämnt så de vill jag inte ens visa! Nu tänker jag inte spika eller skruva upp någonting förrän Richard kommer upp, jag har en känsla av att han kommer vilja ändra mina fina uppsättningar ändå så jag kan lika gärna vänta med de övriga krokarna jag skulle behöva!

Nu ska vi ha tacokväll här hemma, ett litet gäng på 8 pers. Sedan blir det bowling vid 8-tiden!

Kommentarer
Postat av: R

Varför är det 6 hål i väggen?!

2009-11-17 @ 20:59:05
Postat av: A

För att jag behöver dig!

2009-11-17 @ 22:42:30
Postat av: A

För att jag behöver dig!

2009-11-17 @ 22:42:32
Postat av: Farmor

På förhand tack för Din insats, mitt hjärtegull.

Betr. lampuppsättningen: finns det inte på Holms någon typ av vaktmästare, som kan hjälpa till med

dylika små saker. Fråga någon. Kram!!!!!

2009-11-19 @ 07:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0