Baby cause tonight is the night

Halvgalen helg so far. Fredag och lördag var det riktigt mycket att göra på jobbet. Jag fick börja tidigare båda dagarna vilket har resulterat i extra timmar och extra go dricks! Idag har jag köpt min första julklapp för mina drickspengar, till mig själv, haha :)

Annars har det inte hänt så mycket sen mitt senaste inlägg. I fredags tog jag det mest lugnt innan jobbet, vi var ju uppe en sväng på rean på Geilo Sport men annars hände det inte mycket. Igår vaknade jag runt 12 och började jobba kl 14 så det fanns inte speciellt mycket att göra innan jobbet.

Efter ett 14-timmarspass igår känner jag mig ganska sliten idag faktiskt. Veronica och jag har tagit en liten promenad, med betoning på liten, och innan jobbet tänkte jag göra lite scrambled eggsmed avokado och tomat och kanske se ett Gossip Girl avsnitt.

Ikväll blir det jobb 17.30 och sedan inflyttningsfest hos Simon, Ida och Josephine. Det är tydligen något slags 80-talstema på Off Pist så jag får väl spöka ut mig lite efter jobbet!


Inatt kommer den här sexy maman till mig. Förhoppningsvis ligger snön som föll inatt kvar så att vi kan åka lite skidor i veckan!  Lovely :)


Just de ja. Richard och jag kanske får ett nytt rum att flytta in i. Silke ska ju åka hem i mitten av december och hennes rumskamrat Maja ska flytta ner till Peppes-huset den 1a december så vi kanske tar deras rum istället. Likadant som mitt fast betydligt större och utsikt över sjön =) Den som lever får se....

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas snön ligger så att Jossan kan utnyttja backarna. Vadå inflyttningsfest, flyttar man runt eller??

Inga julklappar köpta till mig, Hm!

Puss

2009-11-23 @ 12:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0