Whats cooking goodlooking?

Nu känner jag mig sådär lycklig igen! Första spinningpasset på nästan en månad är avklarat och jag känner att jag fått tillbaka lite av min positiva energi. Man mår så himla mycket bättre när man får träna!!!

Nu blir det ost-och skinkpaj här på Alpin. Har tagit en dusch och funderar på att dra mitt strå till stacken och gå ner och hjälpa till med maten! Oline ringde nyss som en glad överraskning så nu har jag fått en miniuppdatering om läget i Kristianstad. Läste förresten på aftonbladet att det var en buss som kört rakt igenom Resecentrum. Helt galet! Vart är världen påväg nånstans?

Tänkte även meddela till föräldrarna Nilsson att er son tvättat sin första maskin tvätt någonsin igår. Allting kom ut i precis rätt färg och storlek så han gör minsann framsteg den lilla pojken :) Han kanske kommer hem som en riktig man :D Skämt åsido!

Annars har det inte hänt så mycket här idag. Det blev en sväng ner på byn imorse, hittade dock varken jobbskor eller batteri till MD-spelaren! En liten besvikelse infann sig. När jag sedan upptäckte att min favoritpuder gått i kras när jag tappade necessären häromdagen så blev jag ju inte gladare direkt. Det visade sig dessutom att de, överraskande nog, inte säljer det märket på Geilo Parfymeri. Who would guess, right?

Imorgon kommer iaf familjen, jag vet jag kan inte sluta tjata om det, och på kvällen ska vi avnjuta en god middag inne i restaurangen på Holms. Om ni läser detta så ta väg 7 mot Hönefoss och sedan mot Bergen via Gol. Kör för allt i världen inte den om Drammen och Kongsberg!!!!!

Sådär alla glada. Nu har jag uppdaterat er lite om läget på Geilo. Känner att min blogg-energi kommit tillbaka tillsammans med den positiva energin från träningen :) Framöver kommer det absolut komma fler inlägg än vad det gjort senaste veckorna!


Bubbel med Richard blir man också glad av!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Positivt med Richards tvätt. Ibland är det så trångt i tvättstugan så att jag knappt kommer förbi när jag ska ut till Husse på kontoret och berätta att maten är klar. Glöm inte tomten finns.

Mindy.

Ps. vore jag fem år yngre skulle jag ligga i Richards säng varje dag. vov vov

2009-12-23 @ 09:22:36
Postat av: Mindy

Ligger och funderar lite på det här batteriet till MD-spelaren. fick jag en beskrivning skulle jag kanske kunna nosa reda på ett sådant, Husse säger att jag är bra på att lukta, (särskilt när jag är våt säger han det)

2009-12-23 @ 09:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0