Update

Sitter på jobbet och slænger i mig en sådærgod personalmåltid. har jobbat sen 12.30 så det blir ett sånt dær hærligt 16 timmarspass idag :) Richard har jobbat før førsta gången, hur det var/gick vet jag dock inte!

Imorgon blir det først avvinkning av Silke som åker hem och sedan jobb. På måndag åker jag och Veronica (och kanske Richard) till Oslo før att komma bort från Geilo ett tag såhær innan julrushen. Så gott folk, om ni vill ha några julklappar kanske det ær bæst att slænga fram en ønskelista nu innan Oslotrippen!! (Mest riktat mot mamma, pappa, Mary, Richard mormor och farmor)


Ha dè allihopa, nu ger jag mig på spriten igen!

Kommentarer
Postat av: Mindy

God morgon. Vov vov.

Full fart på julförberedelser här hemma

tomten på åkertegsvägen vill ha er adress, annars kommer garanterat julkorten inte rätt.

Ligger här på mattan och väntar på frukost,

tänkte ta en promenad sen och efter det väntar grisörat, de ni!

2009-12-13 @ 09:32:25
Postat av: farmor

Jag vill ha en glad och god tjej i jul. Får man jobba så där mycket i sträck i Norge? Eller utnyttjas ni snälla svenska flickor? Det låter

tufft! Jobba inte ihjäl Dig, det är det inte värt.

Hittar Du en god tvål så önskar jag mig en sådan.

Var rädd om Dig! Idag har jag gjort korv. Godnatt

och massor av kramar

2009-12-13 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0