Tjohooo

Sjukt dålig uppdatering sista tiden. Kom på att jag nog inte skrivit ett inlägg sen Oslo, och det är ett bra tag sedan!
Hur som haver. Oslo var toppen, förutom ett litet missöde på slutet, men den resan kan ni läsa mer om imorgon!
Efter Oslo har det inte hänt sådär jättemycket här på Geilo. Var och bubblade med Richard häromdagen och igår var det personalfest på Holms. Synd bara att jag var tvungen att jobba! Som tur var kunde jag stänga vid tolv och bege mig ner till Recepten där resten av befolkningen höll till. Det blev sen hemgång men en riktigt lyckad fest!

Nu är det helg igen och det betyder mycket jobb och lite bloggande. Jobbar torsdag-måndag och sen är jag ledig tis-ons och kör spinning på tisdagkväll. På onsdag kommer tjocka släkten hit för att fira jul. Det ska bli mysigt! Hoppas bara att killarna här på Alpin håller sitt löfte och fixar en julgran så vi har någonstans att lägga julklapparna!

Nu ska jag sova. Imorgon kommer det förhoppningsvis en sammanfattning om Osloresan!

Good night, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0