Tidlig aften

Det blev en tidig kväll på jobb idag! Bara en ynka gäst på hotellet och han kom in till baren, drack en wirre och gick ner till Recepten igen! Jag stängde vid 22.30 och sedan gick även jag ner dit! Vi hade trevligt och den ynka gästen bjöd oss på drinkar och sen gick vi hem! Inte en speciellt händelserik dag med andra ord!

Imorgon ska jag jobba från kl 14.30 och dryga 14 timmar framåt! Det blir många timmar men goa pengar och förhoppningsvis även en go dricks!
Lördag börjar jag 14, söndag 17.30 och på måndag tar jag tåget till Oslo kl 11 för att möta Richard som äntligen kommer hit! det kommer bli underbart! Jag känner att jag kan behöva lite peppning nu inför säsongen om jag ska orka med det. Börjar redan bli trött på det om jag ska vara fullständigt ärlig. Men det är bara att klistra på smilet och hang in there som man säger i Staterna!

Later skater.



Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Lilla Emma

Naww ska du æntigen få din kæreste hit!

Må sæga att din lonely gest var nok så slem!"!!

2009-12-04 @ 03:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0